- Relogin på sagsbehandlergrænsefladen
- Ændret proces for specifik konto
- Driftsinfo
- NemKonto for sagsbehandlere
- Brug af Nemkonto
- Tilslutning
-
Ændring af tilslutningsaftale
- Adgang til historik
- Administrative fællesskaber skal "genoprette" brugere i NemKonto-systemet
- Ændring af stamdata
- Ændring af IP-adresse
- Ændring af uddata
- Anmodning om tilslutning til NemKonto-systemet
- Oprettelse af brugere og ændring af brugerrettigheder
- Oprettelse og ændring af udbetalende enheder
- Skift fra VANS til NemHandel
- Teknisk info
- Retursvar
- Spørgsmål og svar
Retursvar
Her kan du læse om de forskellige typer af retur-svar i NemKonto-systemet.
Der er 6 forskellige retursvar, man kan modtage af NemKonto-systemet. De knytter sig til de forskellige trin, som betalingen passerer i NemKonto-systemet og ud til myndighedens pengeinstitut. Disse retursvar vil blive gennemgået nedenfor.
Retursvar 0,1 & 2 er kun relevant for dataleverandøren og vil derfor ikke blive gennemgået her. Information om disse retursvar kan findes i snitfladebeskrivelsen.
Opdateret d. 21. december 2023