- Relogin på sagsbehandlergrænsefladen
- Ændret proces for specifik konto
- Driftsinfo
- NemKonto for sagsbehandlere
- Brug af Nemkonto
- Tilslutning
-
Ændring af tilslutningsaftale
- Adgang til historik
- Administrative fællesskaber skal "genoprette" brugere i NemKonto-systemet
- Ændring af stamdata
- Ændring af IP-adresse
- Ændring af uddata
- Anmodning om tilslutning til NemKonto-systemet
- Oprettelse af brugere og ændring af brugerrettigheder
- Oprettelse og ændring af udbetalende enheder
- Skift fra VANS til NemHandel
- Teknisk info
- Retursvar
- Spørgsmål og svar
Adgang til historik
Adgang til historik i gamle kommuner/amter efter 1. januar 2007
Efter at Kommunalreformen er trådt i kraft kan der opstår situationer, hvor en sagsbehandler i den nye kommune eller region har behov for at se konto- og betalingsoplysninger for den gamle kommune eller amt. Ligeledes vil der i en overgangsperiode være behov for at kunne standse betalinger på den gamle kommunes og amts NKS-aftalenummer.
For at få adgang til den gamle kommune/amt skal I udfylde nedenstående blankettere og indsende til NemKonto supporten. I skal være opmærksomme på, at der er forskellige blanketter alt efter om kommunen eller amtet har eller ikke har adgang til KSP/CICS.
Opdateret d. 22. maj 2024