Der stilles ikke nogen formkrav til din henvendelse. Derfor kan du kontakte os telefonisk, pr. brev, via Digital Post eller via vores kontaktformular. Der stilles dog krav om korrekt identifikation, hvorfor vi skal bede om en kopi af gyldig legitimation for at kunne behandle anmodningen om registerindsigt.
Anmoder du Digitaliseringsstyrelsen om et registerudtræk skal du igennem følgende:
- Download og udfyld blanketten (pdf)
- Send blanketten og en kopi af gyldig legitimation sikkert på én af følgende måder:
Digital Post:
Du har mulighed for at sende anmodningen til Digitaliseringsstyrelsen igennem Digital Post.
Følg linket for at komme til Digital Post.
Kontaktformular:
Du kan også vælge at sende via denne kontaktformular, som kan bruges til sikker mail.
Almindelig brevpost:
Du kan sende blanketten med almindelig brevpost til følgende adresse:
Erhvervsstyrelsen
Att.: NemKonto Support
Dahlerups Pakhus
Langelinie Allé 17
2100 København Ø
Danmark