Der stilles ikke nogen formkrav til virksomhedens henvendelse. Derfor kan du kontakte os telefonisk, pr. brev, via Digital Post eller via vores kontaktformular.
Digitaliseringsstyrelsen skal sikre sig, at oplysningerne udleveres til de korrekte modtagere, hvorved der kræves ekstra dokumentation ved en forespørgsel på et registerudtræk.
Virksomheder kan anmode om registerindsigt ved at udfylde nedenstående blanket. I blanketten skal oplyses CVR-nummer, virksomhedsnavn og adresse.
- Download og udfyld blanketten (pdf)
- Vedlæg gyldig dokumentation:
- Kopi af virksomhedens vedtægter (Enkeltmandsvirksomheder undtaget).
- Kopi af gyldig legitimation på den tegningsberettiget i virksomheden.
- Send blanketten og dokumentation sikkert på én af følgende måder:
Digital Post:
Du har mulighed for at sende anmodningen til Digitaliseringsstyrelsen igennem Digital Post.
Følg linket for at komme til Digital Post.
Kontaktformular:
Du kan også vælge at sende via denne kontaktformular, som kan bruges til sikker mail.
Almindelig brevpost:
Du kan sende blanketten samt dokumentation med almindelig brevpost til følgende adresse:
Erhvervsstyrelsen
Att.: NemKonto Support
Dahlerups Pakhus
Langelinie Allé 17
2100 København Ø
Danmark