nemkonto.dk bruger kun teknisk funktionelle cookies, der er nødvendige for at køre selvbetjeningen.

Siger du nej tak til cookies, vil du ikke kunne bruge selvbetjeningen. Ved at klikke videre accepterer du automatisk teknisk nødvendige cookies.

Læs mere om cookies

  • Ønsker du at sige nej tak til cookies, så klik her
NemKonto logo
  • Cookies
  • Kontakt
  • English
  • Sitemap
  • Borger
  • Virksomhed
  • Myndighed
  • Selvbetjening
  • Forside
    • Myndighed
      • Spørgsmål og svar
  • Ændret proces for specifik konto
  • Driftsinfo
  • NemKonto for sagsbehandlere
  • Brug af Nemkonto
  • Tilslutning
  • Teknisk info
  • Spørgsmål og svar
 
  • Print
  • Send til ven

Spørgsmål og svar

Her kan du finde svar på typiske spørgsmål fra myndigheder til NemKonto

Vælg dit spørgsmål inden for følgende spørgsmålskategorier:

Generelt om NemKonto

Hvem er omfattet af NemKonto?

Udbetalinger

Søgning og standsning af betalinger

Retursvar

Digital medarbejder signatur

Ophør af en NemKonto

Hvad er et administrativt fællesskab?

Hvad er en udbetalende enhed? 

Ord og begreber

 

  •   Opdateret den 22. December 2020

  • Til top

Selvbetjening

Når du skal logge ind som sagsbehandler på nemkonto.dk, så skal du bruge en digital signatur (medarbejdercertifikat).
Du skal af din arbejdsplads være oprettet som autoriseret bruger
Log ind sagsbehandler

Digitaliseringsstyrelsen  •  Landgreven 4  •  1017 København K  •  33 98 00 60  •  Skriv via kontaktformular  •  Write via contact form  •  CVR-nr. 34051178  •  EAN-nr. 5798009814203  •  Tilgængelighedserklæring