Mere information om udbetaling til NemKonto

Læs mere information om udbetaling til NemKonto for virksomheder

Yderligere information

Virksomheden har ikke modtaget sine penge
Der kan være flere grunde til, at din virksomhed ikke har modtaget sine penge:

  • Pengene er udbetalt til en anden af virksomhedens bankkonti 
  • Virksomheden har ikke en NemKonto 

Sådan sporer du din udbetaling
Undersøg om pengene er gået ind på en anden af din virksomheds bankkonti. Er pengene ikke gået ind på en anden af dine konti, kan du kontakte den myndighed, du modtager penge fra og få dem til at kontrollere, at betalingen er gennemført. Har de gennemført betalingen, kan de spore, hvilken konto pengene er indbetalt på.

Hvis dine penge er blevet udbetalt til en anden konto, end den din virksomhed ønsker som NemKonto:

  •  Log ind på selvbetjening og se hvilken bankonto der er din nuværende NemKonto. 

Hvis din virksomhed ikke har en NemKonto

  • Indberette en NemKonto for din virksomhed. Det kan du gøre i din bank.  

Gå tilbage til Brug af NemKonto